valvotut yöt toukokuun

valvotut yöt toukokuun

keskiviikko 31. joulukuuta 2014

ensi vuonna

1. pidetään taas Harry Potter -maratooni ja valvotaan koko yö eikä nukuta ollenkaan.
2. minä luen Feeniksin killan uudestaan loppuun (olen lukenut sitä miljoooooona vuotta koska ei ole aikaa ja unohdan enkä jaksa).
3. keitän enemmän teetä.
4. juon enemmän teetä.
5. olen joskus tosi hölmö
6. ja rohkea
7. ja älykäskin joskus.
8. kirjoitan tosi paljon lauluja rakkaudesta yet to come.
9. kirjoitan runoja jotka kertovat elämästä ja vaikka kuluneista kahvilan penkeistä
10. olen sellainen onnellinen ihminen joka säteilee melkein radioaktiivisesti hymyä joka paikkaan (mutta ei sellainen tarvitse olla aina tai sateella jos se ei tunnu oikealta)
11. tanssin enemmän ja more passionately ja niin että se kasvaa minua suuremmaksi
12. menen nukkumaan aiemmin ja olen aamullakin iloinen
13. menen nukkumaan tosi myöhään ja herään kymmeneltä (se on tosi paljon jo minulle)
14. rakastun talveen
15. rakastun kevääseen
16. ja kesään
17. syksyyn myös
18. haaveilen tyhmästi (muusikkopojista, runoilijapojista, taiteilijapojista keskusteluista kiinnostavien ja inspiroivien ihmisten kanssa jotka rakastavat jotakin asiaa maailmassa tosi paljon).
19. kuuntelen enemmän musiikkia.
20. rakastunkin ehkä johonkin (ja nyt tarkoitan ihmistä)
21. luen enemmän kirjoja.
22. valvon toukokuussa pitkään ja katson kun aurinko laskee.
(tiedän että tämä on huijausta koska teen tämän lisäyksen jo tammikuun ensimmäisenä päivänä ja vuosi vaihtui 50 minuuttia sitten, mutta - 23. haluaisin laulaa kauniita lauluja ihanille ihmisille.)

(numero 22 ei tunnu kovin kivalta numerolta lopettaa, se on jotenkin liian solidaarisen ja yhtenäisen näköinen, mutta jos keksin vielä kovin paljon lisää näitä asioita, niin minun ei pian ole edes mahdollista toteuttaa näitä kaikkia.)

todella mahtavaa uutta vuotta kaikille - rakastakaa ja rakastukaa ja olkaa ihan hulluja ja tosi järkeviä ja parantakaa maailmaa ja hymyilkää ihmisille ja itkekää silloin kun olette surullisia ja naurakaa silloin kun olette tosi onnellisia.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti