valvotut yöt toukokuun

valvotut yöt toukokuun

tiistai 3. maaliskuuta 2015

haaveilen hapuilen haahuilen

kohtaus on hiljainen -
huomaatko kuinka lumi vaimentaa
askeleesi salaa? Jää vain jäljet.
Rikkoutumattomassa rauhan kuutiossa
ainoa aineellinen totuus ei päästä
ääntäkään:
kuiskaamattomat kysymykset
katoavat sateeseen.


























tuntemattomat ohikulkijat
     joiden askelten välit ovat
yhtä pitkät kolmen merkitsevän numeron tarkkuudella
tervehtivät toisiaan hengittämällä
kerran lyhyesti sisään.
























(minun pitää kuunnella musiikkia enemmän.
 minun pitää lukea runoja ja Pottereita enemmän.
 minun pitää kirjoittaa enemmän,
 kaikki alkaa patoutua tässä elämänhetkessä liikaa.)

onnellisuus on saavutettavissa monella tapaa, mutta viimeaikoina se on ollut lettuja Nutellalla ja kermavaahdolla sekä banaanilla ja mustikoilla. on se ollut myös olemista jalat kiinni laudassa ja lumi laudan alla, rinteet ovat jyrkkiä mutta minä nauran kaatuessanikin. tanssinut olen liian vähän, sen tuntee luissa ja päässä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti