valvotut yöt toukokuun

valvotut yöt toukokuun

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

en ole aina ikävöinyt kesää (nyt on onneksi jo lunta)

Pakastevadelmissa
maistui tänä aamuna, kun oli vielä ihan
pimeää
viime kesän lämpö ja
merenrannan isoille kiville lankeava valo
iltaisin.




Olen kuunnellut Tom Odellia ja Ed Sheerania koska olen tuntenut oloni hieman murheelliseksi, mutta melankolia on sen kun vaan syventynyt. En ole surullinen, olen nauranut niin paljon ollakseni, mutta minä odotan jotakin, en vain tiedä mitä (valehtelenkohan nyt taas). Mutta eilen oli ensimmäinen tanssitunti sitten joulukuun esitysten, ja minä olen iloinen siitä, että hiki ja väsyneet jalat ja kipeät lihakset ovat jälleen osa viikkojani. Minun oli jo oikeastaan niin ikävä salien tuttua lattiaa ja sitä tunnetta niiden kaikkien hienojen tekniikkaharjoitusten ja lihaskuntosarjojen jälkeen. Nyt yritän panostaa enemmän tekniikoihin, minähän haluaisin tanssijaksi, mutta millainen on sellainen tanssija, joka ei osaa tehdä kunnollista tuplapiruettia kysyn vaan. Kyllä minä sen melkein osaan. Mutta jalka voisi nousta korkeammalle ja kevyemmin ja voisin olla hieman vähemmän horjahtelevainen tasapainossa, eikä olisi pahitteeksi sekään, jos ojentajapunnerrukset onnistuisivat paremmin ja hyppäisin korkeammalle, olisin vahva.




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti