valvotut yöt toukokuun

valvotut yöt toukokuun

sunnuntai 19. tammikuuta 2014

jäätyneissä ikkunoissa piruetteja

Kysyit minulta
  pelkäänkö hypätä
johon vastasin
  en mutta pelkään
    kaatuvani.






(Pyydän anteeksi varsin huonoa kuvanlaatua, arvannette minun kuvanneen vain kännykällä viime aikoina.) Tällä viikolla olen nauttinut pakkaspäivistä ja auringosta, joka tuntuu yltävän sydämeen asti ja herättävän vaikka olisinkin nukkunut vain alle kuusi tuntia (minulle se on aika paljon liian vähän, ainakin yleensä ottaen). Olen hymyillyt valolle ja katsellut lumoutuneena jään tekemiä kuvioita ikkunassa ja nauranut, nauranut taas paljon. En tiedä, ehkä olen nukkunut vähän ja nauranut kaikelle siksi, tai ehkä minä olen jotenkin piristynyt jälleen. Ainakin omasta mielestäni olen ollut näin keskimääräisesti iloisempi kuin aiemmin. Tammikuu alkaa kuulostaa aika hyvältä kuukaudelta (sivuhuomautuksena se, että tajusin vasta äsken tuon kirjoitettuani että tammikuussahan on tammi - nyt jotenkin tuli parempi fiilis siitä, kun huomasin, että tammikuussa on puun nimi!).

Ja voi kuinka olen ollut iloinen ollessani taas tanssimassa! Olen jo nyt ollut superinnoissani kevään esityksistä, ja jazzissa aloitimmekin jo esityssarjaa. Rakastuin siihen heti - sarja on hieman lyyrisempää jazzia, ja todellakin pidän siitä. Heti ensimmäisen kasin jälkeen tuli sellainen olo, että tätä minä olen odottanut koko elämäni.


2 kommenttia :

  1. Ihana Sanna!<3 Taas näitä oivalluksia. (:
    Olet oikeassa piristymisen suhteen, itsekin olen taas paljon pirteämpi ja nauran enemmän kuin aikoihin, aurinkoko?. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Rikka! <3 Ihana saada tällaisia kommentteja, kiitos! Joo, aurinko sen kai täytyy olla, muutenkin tosi kiva huomata miten aamulla on paljon valoisampaa kun lähtee kouluun ja illalla ei olekaan pimeää kun tulee kotiin.

      Poista