valvotut yöt toukokuun

valvotut yöt toukokuun

tiistai 9. joulukuuta 2014

en tunne sinua etkä sinä minua

Näin sinut vieraassa kaupungissa jossa kadut virtasivat etelään  ja sinä kävelit koko voimallasi pohjoiseen, silmäsi olivat tummuneet sisältä ja tuuli pieksi hiuksiasi pesäkseen kun taivaan lampaat päättivät hylätä koko Saharan kastelevan veden päällesi, ja minä uskalsin kysyä itseltäni viimein olinko nähnyt liekkejä silmissäsi silloin kun kaikesta ei ollut vielä tullut tuhkaa jalkojemme juureen.

Näin sinut vieraassa kaupungissa,  sinä kävelit aina pohjoiseen koillistuuli keuhkoissasi, sydämesi oli asuttanut kyyneleet joita silmäsi eivät voineet itkeä ulos.

(olen kirjoittanut ihmisistä, joita en ole koskaan tavannut. )
(minä olen kyllä oikeasti iloisempi kuin tämä, elämä on ollut hyvää ja kiireistä viime aikoina ja olen ehtinyt ajatella aivan liian vähän. )

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti