valvotut yöt toukokuun

valvotut yöt toukokuun

tiistai 21. maaliskuuta 2017

entä jos

Entä jos maailma vetää meitä eri suuntiin ja eräänä aamuna vuosien päästä huomaan herääväni jostakin muualta kuin sinun ihosi unisesta lämmöstä, entä jos me erkanemme hiljaa ja kipeästi, aivan kuin huuto joka tukahtuu ikävään? Entä jos minä juoksen liian kauas enkä enää yhtäkkiä löydä tietä takaisin käsiesi alle hymysi suojaan ja sinä lakkaat odottamasta? Entä jos tämä on sitä mistä puhutaan (ettei kannattaisi rakastua nuorena) ja me oivallinen esimerkkitapaus oikeista valinnoista jotka kasvattavat vain arpikudosta rintalastan päälle? Entä jos lopulta päädymme eri mantereille ja silloin eräänä aamuna vuosien päästä ajattelen sinun tuoksuasi ja ääntäsi joka laulaa
jollekin toiselle?

Minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkin pelätä, niin sinä lauloit minulle ja minä sinulle ja se tarkoittaa että
en halua antaa maailman
viedä sinua minulta pois.

Entä jos kaikki kuitenkin
järjestyy.

Ja huomenna on matikan kirjoitukset ja unohdin taas tänä iltana että minä olen muutakin kuin arvosanaa L.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti